Χρήστης:
 

Κωδικός:
 
(Ξέχασα τον κωδικό.) Login

  Χάρτης Πλοήγησης:   Site Map
ΕΠΙΛΟΓΕΣ











































































ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΗΛ. ΚΛΗΣΕΩΝ

GDR-256

DIGITAL VOICE RECORDER

Το σύστημα κάνει αυτοέλεγχο (σε όλα τα κανάλια) και σε περίπτωση προβλημάτων υπάρχει οπτική και ηχητική ένδειξη (Alarm) Η ένδειξη παρουσιάζεται σε όσα κομπιούτερ του LAN ή WAN επιθυμείτε, μέσω του Λογισμικού Client (Remote control).

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Σύστηµα βιομηχανικής κατασκευής που περιλαμβάνει κεντρική μονάδα, οθόνη, πληκτρολόγιο και ποντίκι.

ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ

Το GDR-256 είναι ένα εύχρηστο ψηφιακό σύστημα καταγραφής τηλεφωνικών συνομιλιών. Εγγυάται τον πλήρη έλεγχο και την ασφάλεια των χρηματο- οικονομικών και των εμπορικών συναλλαγών. Συντελεί σημαντικά στη βελτίωση της παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και εξυπη- ρέτησης πελατών. Βοηθά στον έλεγχο και στην αξιοπιστία των υπηρεσιών ασφαλείας, των υπηρεσιών υγείας, αλλά και στην αρχειοθέτηση των συναλλαγών και συμφωνιών μέσω τηλεφώνου.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ

» Βάσει στατιστικών ερευνών σε μεγάλες εταιρείες, το ποσοστό πραγματικών και εικονικών λαθών μειώθηκε κατά 80-90%, κα- τά τη διάρκεια όλων των τηλεφωνικών συνδιαλλαγών

» Αμεση βελτίωση του επιπέδου τηλεφωνικών συνδιαλλαγών (ήθους-συμπεριφοράς-αποτελεσματικότητας), ενίσχυση του επαγγελματικού και αξιόπιστου προφίλ της εταιρείας προς τους πελάτες

» Εκπαιδευτική/σεμιναριακή αξιοποίηση του συστήματος καταγραφών με περιπτώσεις case studies - έλεγχος μελλοντικών / ενδεχόμενων καταστάσεων

» Πλήρης και αποτελεσματικός έλεγχος για την ενημέρωση των τεχνικών τμημάτων και επίλυσης των βλαβών Mε το σύστημα διατίθεται Λογισμικό Client (Remote Control) για έλεγχο του συστήματος και ακρόαση των συνομιλιών, από άλλους χρήστες του δικτύου.



ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΝΑ ΜΟΝΑΔΑ

Από 4 μέχρι 256 κανάλια καταγραφής. Δυνατότητα καταγραφής BRI & PRI ISDN, αναλογικών και ψηφιακών γραμμών. Το σύστημα όταν διαθέτει ψηφιακά κανάλια, μπορεί να συνδεθεί παράλληλα στα εσωτερικά ψηφιακά που θέλουμε να καταγράψουμε. Σε πολλά τηλεφωνικά κέντρα, όπως Alcatel, Avaya, Ericsson, Nortel, Siemens κ.ά., το σύστημα μπορεί να καταγράψει το τηλεφωνικό νούμερο του πελάτη που μας κάλεσε ή καλέσαμε, ακόμα και στα ψηφιακά εσωτερικά τηλέφωνα.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το σύστημα υποστηρίζει πολλαπλούς χρήστες, με διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης, αναλόγως των δικαιωμάτων τους. Για τον έλεγχο της χρήσης του συστήματος, καταγράφονται για κάθε χρήστη, η χρονική στιγμή που μπήκε στο σύστημα, από ποιο υπολογιστή του u948 δικτύου και ποιες ακριβώς συνομιλίες άκουσε.

GDR-256

DIGITAL VOICE RECORDER

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ

Δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε τουλάχιστον 17,000 ώρες συνομιλιών (Buffer) για την γρήγορη ανεύρεση και αναπαραγωγή τους και διατήρηση αρχείου (Backup) χωρίς χρονικό όριο.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ (Backup)

Αυτόματη και συνεχής δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας (Backup) σε DVD-RAM ή σκληρό δίσκο. Η πρόσβαση στα αρχειοθετηµένα αρχεία είναι εύκολη, χάρη σε μια μοναδική ταυτότητα (ID number), η οποία γράφεται από το GDR-256 σε κάθε μέσο (media) και είναι πολύ απλή, για εύκολη χρονική αρχειοθέτηση. Mε DVD media 9,4 GB σε κάθε δίσκο (media) διατηρούνται συνομιλίες 1.500 ωρών (750 ώρες σε κάθε πλευρά). Κατάσταση ηρεμίας Κατάσταση ηχογράφησης Κατάσταση ηρεμίας μετά από ηχογράφηση Ένδειξη βλάβης ή απώλεια επαφής με το σύστημα GDR-256 Μπάρα με δείκτη, η κίνηση του οποίου αποτελεί ένδειξη σωστής λειτουργίας του λογισμικού

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ CLIENT ΓΙΑ REMOTE CONTROL

REMOTE ADMINISTRATION

Η ακρόαση/αναπαραγωγή των συνομιλιών πραγματοποιείται από ηχεία ή ακουστικά από την κεντρική μονάδα. Σε σύνδεση με το δίκτυο LAN/WAN μέσω TCP/IP, από έναν υπολογιστή, είναι εφικτή η αναζήτηση και η ακρόαση των συνομιλιών εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων, με χρήση του Λογισμικού Client για Remote control. Με το Remote Control μπορούμε να προβούμε στην ακρόαση των ηχογραφήσεων μέσω δικτύου, αρκεί το δίκτυο να έχει ικανοποιητική ταχύτητα, για να γίνεται σωστά η αναπαραγωγή της. Με το Remote Control έχουμε και τη δυνατότητα ακρόασης συνομιλιών μέσω τηλεφωνικής γραμμής. Στην περίπτωση αυτή απαιτείται -τουλάχιστον σε ένα από τα κανάλια καταγραφής- να έχουμε αναλογική γραμμή, για να μπορεί το σύστημα να καλέσει και στη συνέχεια να αναπαράγουμε τις συνομιλίες που θέλουμε. Ο τρόπος αυτός έχει την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση για το δίκτυο του πελάτη. Πλήκτρο για την εμφάνιση του παραθύρου αναζήτησης συνομιλιών

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΝΕΥΡΕΣΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ

Για κάθε συνομιλία διατηρούνται στοιχεία, που είναι και παράμετροι ανεύρεσης των συνομιλιών, όπως για παράδειγμα η ημερομηνία, η ώρα και η διάρκεια της συνομιλίας και ο αριθμός του καλούντος ή του καλουμένου. Οθόνη συγχρονισμένης ακρόασης συνομιλιών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Η ηχογράφηση αρχίζει με: VOX, βάση μηνυμάτων στο Display της ψηφιακής τηλεφωνικής συσκευής, μετάπτωση σε ηλεκτρ. Ρεύμα Μεταβολή Τάσης, Είσοδο RS 232 / 485 και δυνατότητα προγραμματισμού διαφορετικού ωραρίου καταγραφής για κάθε κανάλι Η ηχογράφηση σταματάμε: Ανίχνευση Σιωπής, βάση μηνυμάτων στο Display της ψηφιακής τηλεφωνικής συσκευής, Σήματα Παρακολούθησης Εξέλιξης Κλήσης, Είσοδο RS 232/485 ή βάση ωραρίου καναλιού.

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

UPS αποκλειστικά για το σύστημα καταγραφής. Δυνατότητα λειτουργίας Raid Disk (για Disk Mirroring). Δυνατότητα λειτουργίας προγραμμάτων όπως το PC Anywhere (για τηλεϋποστήριξη ή για την υποστήριξη συστημάτων καταγραφής εγκατεστημένα σε υποκαταστήματα).

ΑΚΡΟΑΣΗ & ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ

Εύκολη μετατροπή επιλεγμένης συνομιλίας, σε αρχείο με wav format, για να γίνει δυνατή η ακρόαση από οποιοδήποτε Η/Υ διαθέτει κάρτα ήχου. Η ακρόαση και η μετατροπή των συνομιλιών σε αρχεία με wav format, μπορεί να γίνει από τους χρήστες που έχουν δικαίωμα να ακούν συνομιλίες, από τη δική τους θέση εργασίας, αρκεί να έχουν στο δικό τους υπολογιστή το Λογισμικό Client.

ΗΧΗΤΙΚΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ

Δυνατότητα καταγραφής με βάση διάφορα format: GSM. Επίσης δυνατότητα μετατροπής μιας συνομιλίας ή ομάδας συνομιλιών σε αρχεία με wav format

© Act Life Πολιτική Απορρήτου | Όροι Χρήσης Επιχείρηση   |   Προϊόντα   |   Λήψεις   |   Υποστήριξη   |   Επικοινωνία